Doğa yürüyüşünde gördüğü çiçek geçim kaynağı oldu: 3 dönümde 600 kilo 'beyaz altın' yetiştirdi
Doğa yürüyüşünde gördüğü çiçek geçim kaynağı oldu: 3 dönümde 600 kilo 'beyaz altın' yetiştirdiZonguldak’ın Devrek ilçesinde yaşayan 39 yaşındaki Gülsüm Köseoğlu, ailesiyle çıktığı doğa yürüyüşünde tesadüfen gördüğü salep orkidesini ticari bir başarıya dönüştürdü. "Kadın Çiftçi" kredisiyle yola çıkan Köseoğlu, 3 dönümlük arazisinden tam 600 kilogram ürün elde ederek köyündeki kadınlara örnek oldu.
13.05.2026Ekonomi
'Beylerin 4 eli mi var?'
'Beylerin 4 eli mi var?'Kadın çiftçilerden protokol tepkisi...
29.09.2021Gündem