Tesis Düzce'de kuruldu: Yüzlerce milyon liralık dev yatırım devreye alınıyor
Tesis Düzce'de kuruldu: Yüzlerce milyon liralık dev yatırım devreye alınıyorDüzce Belediyesi tarafından kentin uzun vadeli içme suyu ihtiyacını karşılamak amacıyla hayata geçirilen içme suyu arıtma tesisi projesinde çalışmalar hız kesmeden devam ediyor. Geçtiğimiz ağustos ayında temeli atılan tesisin inşaatında önemli aşamalar kaydedildi.
31.01.2026Gündem