Depremde yaşadığı isim karışıklığıyla resmi kayıtlarda 3 yıldır ölü görünüyor! Ehliyet verilmedi ama trafik cezası yedi: 'Cezaya gelince yaşıyorum, rapora gelince ölüyüm'
Depremde yaşadığı isim karışıklığıyla resmi kayıtlarda 3 yıldır ölü görünüyor! Ehliyet verilmedi ama trafik cezası yedi: 'Cezaya gelince yaşıyorum, rapora gelince ölüyüm'Hatay'da 6 Şubat depremlerinden burnu bile kanamadan kurtulan 39 yaşındaki Ahmet Artan, isim ve baba adı benzerliği nedeniyle resmi kayıtlara "ölü" olarak geçilince hayatının en absürt bürokratik krizini yaşamaya başladı. Banka ve nüfus kayıtlarındaki hatayı binbir güçlükle düzelten Artan, Sağlık Bakanlığı sisteminde hala "ölü" gözüktüğü için ehliyetini yenilemek adına sağlık raporu alamadı. Yenileyemediği ehliyeti yüzünden trafik çevirmesinde sürücü belgesiz araç kullanmaktan ceza yiyen talihsiz vatandaş, "Trafik cezasına gelince yaşıyorum ama sağlık raporuna gelince ölüyorum. Adımız 'yaşayan ölüye' çıktı" diyerek isyan etti.
22.06.2026Gündem