Gazete Vatan Logo
GündemProfesöre bıçak parası gözaltısı

Profesöre bıçak parası gözaltısı

Profesöre bıçak parası gözaltısı

.

Haberin Devamı

Adnan Menderes Üniversitesi (ADÜ) Tıp Fakültesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi Öğretim Üyesi profesör hakkında, bir hastadan bıçak parası aldığı iddiasıyla soruşturma başlatıldı.

Alınan bilgiye göre, göz muayenesi için ADÜ Tıp Fakültesi Araştırma ve Uygulama Hastanesine giden Mustafa Yaşar’a (65) öğretim üyesi Prof. Dr. V.D. tarafından katarakt ameliyatı olması gerektiği bildirildi.

V.D, iddiaya göre, ameliyat tarihinin öne çekilmesini isteyen Mustafa Yaşar’ı Adnan Menderes Bulvarı’ndaki muayenehanesine çağırdı ve 700 lira "bıçak parası" istedi.

Yaşar, üzerinde bulunan 200 lirayı profesöre verirken kalan 500 lirayı
bulabilmek için akrabalarını aradı.

Hastanın akrabalarının Aydın Emniyet Müdürlüğüne şikayette bulunması
sonucu başlatılan soruşturma kapsamında yeniden muayenehaneye giden Yaşar’a polis
tarafından seri numaraları alınmış 500 lira verildi.

Yaşar’ın 500 lirayı hekime vermesinin ardından muayenehaneye operasyon
düzenleyen polis, V.D’yi gözaltına aldı.

İfadesinin alınmasının ardından cumhuriyet savcısının talimatıyla
tutuksuz yargılanmak üzere serbest bırakılan V.D’nin "güveni kötüye kullanma"
suçlamasıyla yargılanacağı bildirildi.