ÖSS’ye giden öğrencileri taşıyan minibüse otomobil çarptı: 3 ölü
15.06.2008 - 22:13Güncellenme Tarihi:
.
YOZGAT’ın Saraykent İlçesi’nde ÖSS’ye öğrenci taşıyan minibüse çarpan otomobilde bulunan 3 kişi öldü. Olay sonrası otomobildeki aynı aileden 3 kişi ile minibüste aralarında 5 ÖSS adayının bulunduğu toplam 14 kiş yaralandı. Kazaya Ankara’dan Sivas’a giden Binali Şahin’in kullandığı otomobil yol açtı. Çift şeritli yolda kafa kafaya çarpışma sonrası minibüs, takla atarak tarlaya uçup ters dönerken, hurda yığını haline gelen otomobil ise yolun karşı şeridine geçip, geldiği yöne doğru döndü. Kazanın, güneşe karşı otomobili kullanan sürücünün direksiyon başında uyuklamasının neden olduğu sanılıyor.




