Jandarma lojmanlarına roket mermisi düştü
12.03.2016 - 21:30Güncellenme Tarihi:

Kilis kent merkezine yine Suriye tarafından Katyuşa füzesiyle ateşlenen üç roket düştü.
Olay saat 15.30 sıralarında meydana geldi. Suriye tarafından ateşlenen roket, Emniyet Müdürlüğü yanındaki Jandarma lojmanlarının bahçesine düştü. O sırada bahçede kimsenin bulunmaması nedeniyle şans eseri ölen ve yaralanan olmadı. Güvenlik güçleri bölgeyi çembere alarak inceleme başlatırken, Suriye’den atılan roketin hangi bölgeden ateşlendiği henüz belirlenemedi. Kilis’e daha önce defalarca atılan ve 4 kişinin ölümüne neden olan roket mermilerinin IŞİD denetimindeki Bab bölgesinden geldiği saptanınca, buralar topçu birlikleri tarafından ateş altına alınmıştı.




