Gaziantep'te çevreyi rahatsız eden 23 kişiye işlem yapıldı
23.06.2026 - 14:13Güncellenme Tarihi:

Gaziantep'te çevreyi rahatsız eden 23 kişiye işlem yapıldı
GAZİANTEP (AA) - Gaziantep İl Emniyet Müdürlüğü ekiplerince, "Huzurlu Parklar" uygulaması gerçekleştirildi.
İl Emniyet Müdürlüğünden yapılan açıklamaya göre, Şehitkamil ve Şahinbey ilçesinde 20-22 Haziran'da yapılan denetimlerde, 10 bin 508 kişinin sorgusu yapıldı.
Denetimde, çevreye rahatsızlık veren 23 kişiye işlem yapıldı, 316'sı motosiklet olmak üzere bin 174 araç sorgulandı, 161 sürücüye cezai işlem uygulandı.






