Osmangazi'de 25 bin genç 19 Mayıs coşkusunda buluştu
Osmangazi Belediyesi’nin 19 MayısAtatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı çerçevesinde düzenlediği etkinlikler, on binlerce vatandaşın katılımıyla büyük coşkuya sahne oldu. Şehreküstü Meydanı’ndan başlayan gençlik yürüyüşü, marşlar ve Türk bayrakları eşliğinde Osmangazi Meydanı’na taşarken, kutlamalar Poizi konseriyle unutulmaz bir geceye dönüştü.