Gazete Vatan Logo
SivasSivasspor’un efsane ismi yeniden imza attı

Sivasspor’un efsane ismi yeniden imza attı

Sivasspor’un efsane ismi yeniden imza attı

Sivasspor'da son dakika gelişmeleri yaşanıyor. Transfer çalışmalarını sürdüren Özbelsan Sivasspor, eski golcüsü Rey Manaj ile 3.5 yıllık sözleşme imzaladı.

Sivas’a gelen Rey Manaj, Vali Lütfullah Bilgin Tesisleri’nde, Kulüp Başkanı Burak Özçoban’ın katılımıyla gerçekleştirilen imza töreninde, kendisini yeniden kırmızı-beyazlı renklere bağlayan resmi sözleşmeye imza attı.

Daha önce Sivasspor formasıyla başarılı bir performans ortaya koyan Rey Manaj, kırmızı-beyazlı ekipte görev aldığı 63 karşılaşmada 34 gol ve 7 asist kaydetti.

Sivasspor’un efsane ismi yeniden imza attı