Elazığspor'dan bir müjdeli haber daha: Ücretsiz olacak

Elazığspor, Şanlıurfaspor maçında başlatmış olduğu ücretsiz bilet uygulamasını Muğlaspor maçında da sürdürecek.
2. Lig ekiplerinden Elazığspor, ligin 28. Haftasında oynanan Şanlıurfaspor maçında kadınlara ve 17 yaş altı çocukların stadyuma girişlerin ücretsiz olacağını duyurmuştu.
Elazığspor Yönetimi, ligin 28. Haftasında başlatılan ücretsiz bilet uygulamasını genişletme kararı aldı.
Bordo-beyazlı ekip, alınan karar doğrultusunda 11 Mart çarşamba günü oynanacak Muğlaspor maçında 17 yaş altı taraftarların yanı sıra kadın taraftarlar da stadyuma ücretsiz giriş yapabilecek.
Kulüp yönetimi, uygulamanın özellikle Dünya Kadınlar Günü dolayısıyla kadın taraftarlara yönelik olarak hayata geçirildiğini açıkladı.
Elazığspor Kulübü’nden yapılan bilgilendirmede, ücretsiz biletlerin stadyumun kale arkası turnikelerinden temin edilebileceğini duyurdu.






