Adanaspor'da kriz kapıda! Ergin Göleli söz verdi, son 6 gün

ADANASPOR HABERLERİ... Adanaspor'da son dakika gelişmeleri yaşanıyor. Adanaspor’da transfer tahtası için sayılı günler kaldı. Gözler Başkan Ergin Göleli'nin verdiği sözlerde. İşte detaylar...
Adanaspor, transfer yasağı ve FIFA borçları nedeniyle zor bir dönemden geçiyor. Kulüp, ödenmeyen maaşlar yüzünden mevcut oyuncularını kadroda tutmakta zorlanırken, yeni transferler de yapamıyor. Bu durum, turuncu-beyazlıların lig ve Ziraat Türkiye Kupası'ndaki ilk maçlarına U19 takımıyla çıkmasına neden oldu.
Genç oyunculardan kurulu bu kadro, ilk üç resmi maçında gol dahi atamadan farklı mağlubiyetler aldı. Sahada yaşanan bu zorlu süreç, kulübün geleceği hakkındaki endişeleri daha da artırdı.

Adanaspor için bu krizin çözümü adına kritik bir tarih yaklaşıyor: 12 Eylül. Bu tarihin, kulübün geleceği için önemli kararların alınacağı bir dönüm noktası olması bekleniyor.

12 Eylül saat 23.59’a kadar transfer tahtasının açılıp yeni oyuncuların lisansları çıkarılamazsa, Adanaspor’un alt lige düşme ihtimali neredeyse kesinleşecek. Türkiye’de yaz transfer dönemi 13 Eylül’de sona eriyor. Bu tarihe kadar engelin kaldırılamaması halinde kulübün çok daha zorlu bir sürece girmesi bekleniyor.

Adanaspor Başkanı Ergin Göleli, geçtiğimiz günlerde 5ocakgazetesi.com’a yaptığı açıklamada tahtayı mutlaka açacaklarını söylemişti. Ancak taraftarlar, borçların çözülüp çözülmeyeceği ve transferlerin yetişip yetişmeyeceği konusunda endişeli bekleyişini sürdürüyor.








