
Geçtiğimiz haftalarda aşırı doz uyuşturucu nedeniyle hastanelik olan Demi Lovato’nun tedavisi devam ediyor.
Şarkıcı, önümüzdeki birkaç ay daha Şikago’daki bir rehabilitasyon merkezinde tedavi altında olacak. Lovato, hastaneye kaldırıldıktan sonra yaptığı açıklamada “Biraz zamana ihtiyacım var. Savaşmaya devam edeceğim” demişti.




