
Avrupa müzik etiketiyle çıkartığı 'Uçmalıyım' şarkısı ile büyük beğeni toplayan Nadide Sultan, adından bir kez daha söz ettirmeyi başardı.
Nadide Sultan, "Çok zengin olsaydınız ne yapardınız?" sorusuna, "Hep istediğim bir şey var; her şehre bir aşevi kurmak. İnsanın önce karnı doyarsa, zaten diğer sorunlar hallolur diye düşünüyorum" yanıtını verdi.




