Elazığlılar bu tadı bekliyor! Yapımı saatler sürüyor, iftarda saniyeler içinde tükeniyorElazığ’da Ramazan ayının gelmesiyle birlikte fırın ve simit kafelerde tatlı bir telaş başladı. Kentin gastronomi mirasının en önemli parçalarından biri olan ve sadece Ramazan ayına özel olarak üretilen 'Nohut Ekmeği', 2026 yılının ilk iftarıyla birlikte görücüye çıktı. Yapımı yaklaşık 3 saat süren, büyük bir ustalık ve sabır gerektiren bu geleneksel lezzet, Elazığlılar tarafından 11 ay boyunca özlemle bekleniyor. Simit kafe işletmecisi Mehmet Bingöl, nohut ekmeğinin Elazığ için bir ekmekten çok daha fazlası, bir Ramazan sembolü olduğunu vurguladı.