Düzce'de 50 yıllık su sorununa neşter vuruluyor! Kapasite 2,5 katına çıkacak, şebeke baştan sona yenileniyor
Düzce'de 50 yıllık su sorununa neşter vuruluyor! Kapasite 2,5 katına çıkacak, şebeke baştan sona yenileniyorDüzce Belediyesi, kentin gelecekteki su krizlerini önlemek adına başlattığı içme suyu seferberliğinde vites yükseltti. Günlük 50 bin metreküplük arıtma kapasitesini dev bir sıçrayışla 130 bin metreküpe çıkaracak tesis inşaatı hızla yükselirken, şehir şebekesinde de değişim rüzgarları esiyor. 3 bin 500 metrelik yeni hattın döşendiği projeyle; kayıp-kaçak oranlarının düşürülmesi ve su kesintilerinin tarihe karışması hedefleniyor. İşte Düzce'nin su altyapısını dünya standartlarına taşıyacak dev projenin detayları.
26.03.2026Gündem