Manisa'ya bahar erken geldi! Gediz Ovası'nda meyve ağaçları çiçek açtı
Manisa'ya bahar erken geldi! Gediz Ovası'nda meyve ağaçları çiçek açtıTürkiye’nin en verimli tarım merkezlerinden biri olan Gediz Ovası, erik, kiraz, şeftali ve badem ağaçlarının çiçeklenmesiyle renk cümbüşüne döndü. Turgutlu ilçesindeki ovalarda pembe, beyaz ve eflatun çiçekler görsel bir şölen sunarken, dronla kaydedilen görüntüler adeta bir tabloyu andırıyor. Ancak Turgutlu Ziraat Odası Başkanı Abdullah Şenol, bu güzel manzaranın arkasındaki "yalancı bahar" tehlikesine dikkat çekiyor. Ayazın olmaması nedeniyle ağaçların normalden 20 gün önce çiçek açtığını belirten uzmanlar, yaşanabilecek olası bir zirai don riskine karşı çiftçiyi tetikte olmaya çağırıyor.
16.03.2026Manisa