Konya'da harekete geçildi! Uzun süredir bekleniyordu, iki ilçede hizmete açıldıKonya'da vatandaşların uzun süredir beklediği hizmet sonunda geldi. İki ilçede aynı anda devreye alınan uygulama büyük memnuniyet yarattı. Konya’nın merkez Meram ilçe Belediyesi Suriçi-Bedesten bölgesine 850 araçlık açık otopark kazandırdı. Konya’nın en yoğun bölgelerinden biri olan Bedesten, Suriçi ve Kapu Camii çevresindeki trafik yükünü büyük ölçüde rahatlatacak ve park sorununu ortadan kaldıracak otopark hizmete başladı.