Ücretsiz hasta ulaşım hizmetinde şifa yolunda bin 110 hastaya destek
Ücretsiz hasta ulaşım hizmetinde şifa yolunda bin 110 hastaya destekTekirdağ Büyükşehir Belediyesinin Ekim 2025'te başlattığı ücretsiz hasta ulaşım hizmeti kapsamında bugüne kadar bin 110 onkoloji hastası hastanelere ücretsiz ve güvenli şekilde ulaştırıldı.
12.05.2026Gündem
Son dakika: Hastanelerde yeni dönem! Herkesi ilgilendiriyor...
Son dakika: Hastanelerde yeni dönem! Herkesi ilgilendiriyor...Sağlık Bakanlığı, Türkiye’deki tüm hastanelerde ‘Hasta Hakları Birimi Yerinde Değerlendirme Ekipleri’ kuruyor. Bu ekipler klinikler ve acil serviste hasta ve hasta yakınları ile iletişim kurarak sorun oluşması ihtimali olan durumları tespit ederek, yerinde müdahale edecek.
21.12.2018Gündem
Bakanlık yönetmeliği değiştirdi!
Bakanlık yönetmeliği değiştirdi!Sağlık Bakanlığı, hasta hakları yönetmeliğini değiştirdi
29.09.2021Gündem