Son dakika: Hastanelerde yeni dönem! Herkesi ilgilendiriyor...Sağlık Bakanlığı, Türkiye’deki tüm hastanelerde ‘Hasta Hakları Birimi Yerinde Değerlendirme Ekipleri’ kuruyor. Bu ekipler klinikler ve acil serviste hasta ve hasta yakınları ile iletişim kurarak sorun oluşması ihtimali olan durumları tespit ederek, yerinde müdahale edecek.