Diyarbakır'da nakit para dönemi bitti: 1 Haziran'da yürürlüğe giriyor
Diyarbakır'da nakit para dönemi bitti: 1 Haziran'da yürürlüğe giriyorDiyarbakır’daki özel halk otobüslerinde elden nakit ödeme tamamen kalkıyor. Yolcular artık yalnızca elektronik ücret toplama sistemiyle ödeme yapabilecek.
12.05.2026Diyarbakır