Diyarbakır'da nakit para dönemi bitti: 1 Haziran'da yürürlüğe giriyor
Diyarbakır'da nakit para dönemi bitti: 1 Haziran'da yürürlüğe giriyorDiyarbakır’daki özel halk otobüslerinde elden nakit ödeme tamamen kalkıyor. Yolcular artık yalnızca elektronik ücret toplama sistemiyle ödeme yapabilecek.
12.05.2026Diyarbakır
‘Dağdan insinler diye uğraşıyoruz’
‘Dağdan insinler diye uğraşıyoruz’Diyarbakır Belediyesi önüne çadır açan annelere seslenen BDP lideri, “Evlatlarınız dağdan insin, tek bir evladımız ölmesin diye uğraşıyoruz” dedi...
29.09.2021Gündem
'Lazca okudum diye...'
'Lazca okudum diye...'Niyazi Koyuncu'dan eleştirilere sert tepki
29.09.2021Gündem