İzmir'de toplu taşımada yeni dönem! 1 Temmuz'dan itibaren başlıyor
İzmir'de toplu taşımada yeni dönem! 1 Temmuz'dan itibaren başlıyorİZBAN'da pandemi döneminde uygulamaya alınan otomatik kapı sistemi sona eriyor. 1 Temmuz 2026'dan itibaren yolcular, inip binecekleri kapıları butona basarak açacak. Yeni uygulamayla hem enerji tasarrufu sağlanacak hem de vagonlardaki serin hava korunacak.
22.06.2026Gündem

Benzer Haber Etiketleri