Ağrı’da asırlık gelenek: Doğada yetişen şifa kaynağı otlar kış sofraları için hazırlanıyor
Ağrı’da asırlık gelenek: Doğada yetişen şifa kaynağı otlar kış sofraları için hazırlanıyorAğrı merkeze bağlı Yazılı Köyü’nde baharın gelmesiyle birlikte vatandaşlar, doğada yetişen şifalı otları toplamak için meralara akın etti. Köy kadınları tarafından toplanan yarpuz, sarı çiçek ve ısırgan otu, hem geleneksel yemeklerde kullanılmak hem de kış aylarında tüketilmek üzere özenle hazırlanıyor.
25.05.2026Gündem
Diyarbakır'da herkes oraya koştu! Şifalı deyince sepet sepet topladılar!
Diyarbakır'da herkes oraya koştu! Şifalı deyince sepet sepet topladılar!Diyarbakır'da, UNESCO Dünya Kültür Mirası Listesi'nde yer alan, 8 bin yıldır kesintisiz tarımın yapıldığı Diyarbakır Hevsel Bahçeleri'nde doğal olarak yetişen otlar, mutfaklarda lezzete dönüşüyor.
8.09.2025Gündem