Ağrı’da asırlık gelenek: Doğada yetişen şifa kaynağı otlar kış sofraları için hazırlanıyorAğrı merkeze bağlı Yazılı Köyü’nde baharın gelmesiyle birlikte vatandaşlar, doğada yetişen şifalı otları toplamak için meralara akın etti. Köy kadınları tarafından toplanan yarpuz, sarı çiçek ve ısırgan otu, hem geleneksel yemeklerde kullanılmak hem de kış aylarında tüketilmek üzere özenle hazırlanıyor.
Bu çorbalar serinletiyor, tok tutuyor, sağlık veriyor!Pandemi sürecinde bağışıklığımızı güçlü tutmak için önemli rol oynayan çorbalar, sıcak yaz aylarında çok tercih edilmeyebiliyor. Ancak bazı çorbalar üzerinde dumanı tütmesinin aksine, soğuk tüketilerek de hem serinletiyor hem de zengin besleyici değerleriyle bağışıklığı güçlendiriyor.