Gaziantep'te 3 binanın elektriği tamamen güneşten: Kendi paralarıyla dev tesis kurdular!
Gaziantep'te 3 binanın elektriği tamamen güneşten: Kendi paralarıyla dev tesis kurdular!Gaziantep'in İslahiye ilçesinde eğitim veren Cemil Meriç Kız Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, okul bahçesine kurduğu Güneş Enerjisi Santrali (GES) ile kendi elektriğini tamamen doğadan üretmeye başladı. Devlete ve kamu bütçesine yük olmamak adına, okulun kendi döner sermaye kar oranıyla 2025 yılında hayata geçirilen 280 panelli dev sistem; 24 derslikli ana binanın, öğrenci pansiyonunun ve yemekhanenin tüm enerji lojistiğini tek başına sırtlıyor.
25.06.2026Gaziantep