Diyarbakır’da emekliye ayrılan Diş Hekimi İnceoğlu için veda programı

Diyarbakır’da emekliye ayrılan Diş Hekimi İnceoğlu için veda programı
Seyfettin EKEN/DİYARBAKIR, (DHA)- DİYARBAKIR Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi Bağlar Semt Polikliniği'nde müdürlük yapan ve yaş haddinden emekliye ayrılan eski Başhekim Diş Hekimi Mehmet Bülent İnceoğlu için veda programı düzenlendi.
Hastanede gerçekleştirilen törende, İnceoğlu'nun çalışma arkadaşları tarafından pasta kesildi. Meslek hayatı boyunca verdiği hizmetlerden dolayı İnceoğlu'na teşekkür plaketi takdim edildi. Törende konuşan Diyarbakır Ağız ve Diş Sağlığı Hastanesi Başhekimi Dr. Seyithan Bükün, İnceoğlu'nun 40 yılı aşkın süredir hekimlik yaptığını ve görev süresi boyunca özveriyle çalıştığını belirterek, “Hastanemizde özveri ile uzun yıllar hizmet veren Diş Hekimi Mehmet Bülent İnceoğlu, emekli olarak hastanemizdeki görevinden ayrılmıştır. Bugün itibarıyla hastanemizden emekli olan eski Başhekimimiz Dt. Mehmet Bülent İnceoğlu'na ilimize yaptığı hizmetler, bize her konuda kattığı tecrübeler ve hayatımıza iz bıraktığı neşeli hatıralar için teşekkür ediyor, kendisine ailesiyle birlikte sağlık ve huzur dolu bir yaşam diliyorum” dedi.
Program, hatıra fotoğrafı çekilmesinin ardından sona erdi. (DHA)
FOTOĞRAFLI






