Gazete Vatan Logo
YaşamTEM otoyolunda tehlike! Sürücüler zor anlar yaşadı

TEM otoyolunda tehlike! Sürücüler zor anlar yaşadı

TEM otoyolunda tehlike! Sürücüler zor anlar yaşadı

Sakarya’da TEM otoyoluna çıkan dana sürücülere zor anlar yaşattı.

Sakarya’nın Sapanca ilçesi TEM otoyoluna giren dana sürücülere zor anlar yaşattı. İstanbul istikametine giden danayı fark eden sürücüler yol kenarına çıkarmaya çalıştı. O anlar ise diğer sürücüler tarafından amatör kamera tarafından çekildi.