Şanlıurfaspor'un eski yıldızları rakip olarak sahaya çıkıyor

ŞANLIURFASPOR HABERLERİ... Şanlıurfaspor ile şampiyonluk yaşayan Mehmet Yiğit ve Semih Karadeniz, eski takımlarına karşı bu kez rakip olarak mücadele edecek.
2022-2023 sezonunda Şanlıurfaspor ile 2. Lig play-off finalinde elde ettiği şampiyonlukta önemli pay sahibi olan Mehmet Yiğit ile Semih Karadeniz, sezon başında Muğlaspor kulübüne transfer oldu.
Yeşil-beyazlı formayla büyük başarı elde eden Mehmet Yiğit ve Semih Karadeniz, takımını play-offta mücadele etmesine büyük katkı sağladı.
Şanlıurfaspor ile şampiyonluk yaşayan Yiğit ve Karadeniz, 2. Lig Beyaz Grup play-off 1. Turunda eski takımına karşı mücadele edecek.
Şampiyonluk sezonunda Mehmet Yiğit, sarı-yeşilli formayla 26 karşılaşmada görev aldı. Yiğit, bu maçlarda 1 gol ve 1 asistlik katkı sağlarken toplam 1.754 dakika sahada kaldı.
Semih Karadeniz ise aynı sezonda daha fazla süre alan isimlerden biri oldu. Deneyimli oyuncu, 32 maçta forma giyerken 1 gol kaydetti ve toplam 2.642 dakika sahada görev yaptı.






