Gazete Vatan Logo
KocaeliKocaeli'de 18 yıl sonra yapılıyor: Tek merkezde toplanacak

Kocaeli'de 18 yıl sonra yapılıyor: Tek merkezde toplanacak

Kocaeli'de 18 yıl sonra yapılıyor: Tek merkezde toplanacak

Darıca Belediye Başkanı Muzaffer Bıyık geçtiğimiz Şubat ayı meclisinde Ramazan Bayramından sonra Darıca Belediyesi’nin yeni binasında hizmet vereceğini açıklamıştı.

Konuyla ilgili konuşan Başkan Bıyık:”Seçim öncesi verdiğimiz sözleri bir bir yerine getiriyoruz. Darıca Belediyesi yeni hizmet binası tamam. İnşallah Ramazan Bayrakından sonra yeni binamızda hizmet vermeye başlayacağız. Yeni binamız Darıcalı vatandaşlarımıza hayırlı olsun” demişti. 

BİRİMLER TAŞINIYOR

İlimizin tanınmış gazetecilerinden, uzun yıllar Darıca Belediyesi Basın Yayın Biriminde görev yapan Bülent Anar sosyal medya hesabından bugün yaptığı paylaşımda; " Darıca Belediyesi 18 yıl sonra Yeni Yerine Taşınıyor" notunu düşerek şu fotoğrafları paylaştı;