Gazete Vatan Logo
KocaeliKocaeli'de 10 yıl sonra kuruldu: Esnafın mücadelesi zaferle sonuçlandı!

Kocaeli'de 10 yıl sonra kuruldu: Esnafın mücadelesi zaferle sonuçlandı!

Kocaeli'de 10 yıl sonra kuruldu: Esnafın mücadelesi zaferle sonuçlandı!

Kocaeli'de 10 yıl sonra kuruldu. Kantinci esnafının uzun yıllardır sürdürdüğü mücadele zaferle sonuçlandı.

Haberin Devamı

Kocaeli Kantinciler Esnaf Odası Kurucu Başkanı olarak atanan Aykut Sunar, tüm meslektaşlarını tek çatı altında birleşmeye davet etti ve şunları kaydetti;

10 YILLIK BİR HAYALDİ

"​Değerli Kocaeli halkı ve kıymetli meslektaşlarım, ​Bugün, uzun yıllardır hayalle başlayan ve on yılı aşkın süredir ilmek ilmek işlediğimiz mücadelemizin en anlamlı gününü yaşıyoruz. Kocaeli Kantinciler Esnaf Odası’nın kuruluşu resmen tamamlanmış ve kurucu başkanlık görevi şahsıma tevdi edilmiştir. Bu sadece bir oda kuruluşu değil, Kocaeli’deki kantinci esnafının hak ettiği kurumsal kimliğe kavuşmasının ilanıdır.

BİZ SADECE TİCARET YAPMIYORUZ

​Bizler, sadece ticaret yapan bir esnaf grubu değiliz. Bizler, sabahın ilk ışıklarıyla okul kapılarını açan, geleceğimizin teminatı olan çocuklarımızın sağlıklı beslenmesinden sorumlu, onların okul içindeki güvenli limanı olan devasa bir aileyiz. İcra ettiğimiz meslek, doğrudan toplum sağlığını ve eğitim kalitesini etkileyen, yüksek sorumluluk gerektiren çok özel bir görevdir.
​Öğrencilerimize sunduğumuz her hizmetin, onların gelişimindeki öneminin bilinciyle hareket ediyoruz. Bu kritik görevi yerine getirirken mesleki standartlarımızı yükseltmek, esnafımızın sorunlarına ortak akılla çözüm bulmak ve sesimizi daha gür duyurmak için artık kendi odamızın çatısı altındayız.

Haberin Devamı

 Kocaelide 10 yıl sonra kuruldu: Esnafın mücadelesi zaferle sonuçlandı

ŞİMDİ DAHA GÜÇLÜYÜZ

​Şimdi sıra, Kocaeli’nin dört bir yanındaki kantinci esnafımızın bu birliğe güç katmasındadır. Odamız, esnafımızın haklarını korumak, eğitimler düzenlemek ve mesleki dayanışmayı en üst seviyeye çıkarmak için kurulmuştur.
​Bu vesileyle, Kocaeli’de faaliyet gösteren tüm kantinci meslektaşlarımızı, odamıza üye olmaya ve bu tarihi yolculukta yanımızda yer almaya davet ediyorum. Unutmayalım ki, biz bir olduğumuz sürece mesleğimizin saygınlığını koruyabilir ve sorunlarımızı aşabiliriz.
​Bu uzun soluklu mücadelede yanımızda olan, destek veren tüm esnaf dostlarımıza teşekkürlerimi sunuyor, Kocaeli Kantinciler Esnaf Odası’nın şehrimize ve camiamıza hayırlı olmasını diliyorum."