Elazığspor'a bir kötü haber daha! TFF açıkladı
13.03.2026 - 17:08Güncellenme Tarihi:

Muğlaspor maçında 6 sarı kart gören Elazığspor, sportmenliğe aykırı hareket nedeniyle PFDK’ya sevk edildi.
TFF 2. Lig Beyaz Grup’ta mücadele eden Elazığspor, ligin 30. Haftasında kendi sahasında Muğlaspor’u konuk etti.
Zorlu maçı bordo-beyazlı ekip 1-0 kazanarak altın değerindeki 3 puanın sahibi oldu. Galibiyet golü, Fuat Bavuk’tan geldi.
6 SARI KART GÖREN ELAZIĞSPOR’A KÖTÜ HABER
Muğlaspor maçında 6 sarı kart gören Elazığspor, sportmenliğe aykırı hareket nedeniyle Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu’na sevk edildi.






