Adanaspor'u terk etti, 21 yaşındaki yıldız Eskişehirspor'la anlaştı

Adanaspor'da, yaşanan ekonomik sıkıntılar genç yeteneklerin de kulüpten ayrılmasına sebep oluyor. Altyapıdan yetişen ve gelecek vadeden oyuncular arasında gösterilen Cem Güzelbay da, bir süredir devam eden alacak sorunu nedeniyle kulüpten ayrılma kararı aldı.
Adanaspor altyapısından yetişen 21 yaşındaki stoper Cem Güzelbay, Eskişehirspor ile anlaşmaya vardı. Önceki gün sözleşmesini alacakları nedeniyle tek taraflı fesheden Cem Güzelbay, duygu yükle açıklama yapmıştı ve şu ifadelere yer vermişti:
“HAKKINIZI HELAL EDİN”
“Hayatımın en anlamlı yolculuklarından birine veda ediyorum. Bir profesyonel futbolcu olarak Adanaspor formasını 10 yıl boyunca onurla, gururla ve büyük bir aidiyet duygusuyla taşıdım. Bu süre zarfında sadece bir kulübün değil, aynı zamanda bir ailenin parçası oldum.
Bu formayla sahaya her çıktığımda, arkamda koca bir şehrin sevgisini ve inancını hissettim. Kimi zaman sevindik, kimi zaman üzüldük ama her zaman yürekten mücadele ettik. Beni ben yapan, olgunlaştıran, büyüten yer Adanaspor oldu.
Vedalar hiçbir zaman kolay değildir. Ama bazı vedalar, içinde sonsuz bir teşekkür taşır. Bana güvenen hocalarıma, birlikte ter döktüğüm takım arkadaşlarıma, kulüp çalışanlarına ve en önemlisi; her koşulda yanımda olan büyük Adanaspor taraftarına sonsuz minnettarım.
Bu bir veda değil, bir teşekkür. Kalbimin en derin yerinde daima turuncu-beyaz kalacak. Yolumuz bir gün tekrar kesişir mi bilinmez, ama bilinsin ki bu yuvanın bendeki yeri her zaman ayrı olacak. Hakkınızı helal edin.”

ARTIK ES ES’Lİ
Cem Güzelbay, gelen birçok teklifi değerlendirirken, Eskişehirspor’da karar kıldı.
3.lig ekibi Eskişehirspor’a imza sonrasında konuşan Cem Güzelbay, şu ifadelere yer verdi:
“Bugün kelimelere dökmesi zor, duygusu büyük bir anı yaşıyorum. Futbolculuk yolculuğumda yepyeni bir sayfa açılıyor. Gururla söylemek istiyorum ki, artık Eskişehirspor formasıyla sahaya çıkacağım.
Bu kulüp sadece bir takım değil; bir tarihin, bir tutkunun, bir aidiyetin adı. Taraftarının sevgisiyle yaşayan, her zaman dik duran, mazisi başarılarla dolu bir camia… Ve ben artık bu büyük ailenin bir parçasıyım.
Çocukken televizyonda izlediğim, tribünlerindeki coşkusuna hayran kaldığım bu kulübe şimdi oyuncu olarak adım atmak tarifsiz bir mutluluk. Bu formayı terletmek, bu şehir için mücadele etmek, benim için sadece bir görev değil; onur meselesi olacak.
Eskişehirspor armasını taşımak kolay değil, bunun bilincindeyim. Ama ben bu sorumluluğu gururla ve yüreğimle üstlenmeye hazırım. Mücadelemle, karakterimle, attığım her adımla bu formaya layık olmaya çalışacağım.
Beni bu kulübe layık gören herkese sonsuz teşekkürler. Şimdi gözüm sahada, kulağım tribünde. Artık tek bir hedefimiz var: Hep birlikte yeniden ayağa kalkmak”







