Adana Demirspor'un eski yıldızı Maestro, Fenerbahçe maçında olay oldu!
18.09.2025 - 11:08Güncellenme Tarihi:

Adana Demirspor'da yaşanan mali kriz nedeniyle kulüpten ayrılan Angolalı orta saha oyuncusu Maestro, Süper Lig'in iddialı ekiplerinden Alanyaspor'a transfer olduktan sonra gösterdiği performansla tüm dikkatleri üzerine çekti.
Trendyol Süper Lig'de önceki akşam Fenerbahçe ile deplasmanda oynanan ve 2-2 sonuçlanan karşılaşmada sahada öne çıkan isimlerden biri olan 22 yaşındaki Maestro, hem oyun hakimiyeti hem de defansif katkısıyla dikkatleri üzerine çekti.

Genç futbolcunun performansı, Alanyaspor’un zorlu deplasmandan puanla dönmesinde büyük rol oynadı.
Adana Demirspor’dan bonservis bedeli ödenmeden ayrılan Maestro’nun bu çıkışını sürdürmesi halinde Alanyaspor’a ilerleyen dönemde ciddi bir bonservis kazandırması bekleniyor.







