Sefer Yılmaz'la yollar ayrıldı
20.10.2015 - 10:43Güncellenme Tarihi:

PTT 1. Lig ekiplerinden Giresunspor, teknik direktör Sefer Yılmaz'la yollarını ayırdı.
Başkan Mustafa Bozbağ, Pazartesi akşamı sahalarında 2-1 yenildikleri Yeni Malatyaspor maçından sonra teknik direktörleri Yılmaz'la ayrılma kararı aldıklarını söyledi. Maçtan sonra Sefer Yıllaz'ın da katıldığı yönetim kurulu toplantısı hakkında bilgi veren Başkan Mustafa Bozbağ, şunları söyledi:
"Sefer Yılmaz ile yaptığımız görüşme sonucu aramızdaki sözleşmeyi karşılıklı olarak feshettik. Kendisine kulübümüze bugüne kadar verdiği emekleri için teşekkür ediyoruz. Bugünden itibaren yeni teknik direktörün belirlenmesi için çalışmalara başlayacağız."
Giresunspor, 8 maçta aldığı 2 galibiyet, 3 mağlubiyet ve 3 beraberlik sonucu topladığı 9 puanla 12'nci sırada bulunuyor.






