Gazete Vatan Logo
GaziantepsporGaziantepspor kazanarak veda etti

Gaziantepspor kazanarak veda etti

Gaziantepspor kazanarak veda etti

Ziraat Türkiye Kupası A Grubu'ndaki maçta Gaziantepspor, Gaziantep Belediye'yi 3-1 mağlup etti.

Grubun son maçında karşı karşıya gelen iki Antep takımın maçında ilk golü Serhan Yılmaz ile 48'de Gaziantepspor buldu. Belediye bu gole 57'de Umut Sönmez ile cevap verdi.

Oyuna 66. dakikada giren Leal, 6 dakika sonra fileleri havalandırarak Gaziantep'i yeniden öne geçirdi. 90. dakikada fileleri havalandıran Barış Yardımcı maçın sonucunu ilan etti.

Bu sonucun ardından iki takım da grup aşamasının ardından kupaya veda etti.