Antalya'da hizmete girdi: O ücret artık alınmayacak
Antalya'da hizmete girdi: O ücret artık alınmayacakAntalya Büyükşehir Belediyesi, 23 Mart 2026 itibarıyla toplu taşımada 7,5 TL’lik aktarma ücretini kaldırarak vatandaşların aktarma işlemlerini ücretsiz hale getirdi.
20.03.2026Antalya