Türkiye'nin ilk ve tek belediye hastanesi İzmir'de açılıyor!Türkiye'nin ilk ve tek belediye hastanesi İzmir Büyükşehir Belediyesi Eşrefpaşa Hastanesi'nin yeni ek hizmet binasında kaba inşaat tamamlandı, ince işçilik aşamasına geçildi. İzmir Büyükşehir Belediyesi tarafından 7 gün 24 saat sürdürülen çalışmalarla bina en kısa sürede hizmete açılacak. Mevcut yapıya köprüyle bağlanacak modern tesis, İzmir'e güçlü bir sağlık altyapısı kazandıracak.
Samsun’a 100 yeni ambulans! Filodaki araç sayısı 60’tan 160’a çıkıyorSamsun Büyükşehir Belediyesi (SBB) tarafından 350 milyon TL bedelle alınan 100 adet (30'u 4x4) ambulans, Sağlık Bakanı Prof. Dr. Kemal Memişoğlu'nun katılacağı törenle hizmete sunulacak. Böylece, Samsun'da hizmet veren ambulans sayısı 60'tan 160'a çıkacak.