Konya’da elma ağaçları Ağustos’ta çiçek açtı!
Konya’da elma ağaçları Ağustos’ta çiçek açtı!Konya’nın Bozkır ilçesine bağlı Dereiçi Mahallesinde normalde elma toplama ve döküm sezonuna girilmesi gereken bu dönemde, elma ağaçları yeniden çiçek açarak meyve oluşturmaya başladı.
16.08.2025Konya