Konya'da 4 ay geç başlayınca düşüş kaçınılmaz oldu!ATarımın başkenti Konya'da geçen yıla göre yer altı su kaynaklarının kullanımının 4 ay geç başladığını belirten Jeoloji Mühendisleri Odası Konya Şube Başkanı Şükrü Arslan, yağışlarla birlikte barajlardaki doluluk oranlarının da arttığını söyledi.