Karadeniz'de yetişmeye başladı! Belediye harekete geçti: Adım başı kuruluyor
Karadeniz'de yetişmeye başladı! Belediye harekete geçti: Adım başı kuruluyorOrdu Büyükşehir Belediyesi tarafından yapılan çalışmalar ile Karadeniz Bölgesi'nde muz, mango ve ejder meyvesi gibi tropikal meyveler, seralarda yetiştiriliyor.
10.11.2025Gündem