Gül'den Erdoğan'a veda ziyareti
04.08.2014 - 19:48Güncellenme Tarihi:
.
1

Cumhurbaşkanlığı seçimlerinden sonra görevi sona erecek olan Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, veda ziyareti için Başbakanlık Merkez Bina'ya geldi. Görüşme 35 dakika sürdü.
2

Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Gül'ü protokol merdivenlerinde karşıladı. Gül ve Erdoğan, tokalaşarak basın mensuplarına görüntü verdikten sonra binaya girdi.Bu sırada Gül'ün yanlışlıkla Erdoğan'ın ayağına basması ilginç bir görüntü oluşturdu.
3

Gül, gün içinde TBMM Başkanı Cemil Çiçek'e de veda ziyaretinde bulunmuştu.
4

Cumhurbaşkanı seçildikten sonra 2007 yılında bir defa Başbakanlık binasına gelmiş olan Gül'ün veda ziyareti, görev süresi içinde Başbakanlık binasına ikinci gelişi oldu.
5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20




