Gazete Vatan Logo
MerkezRobot yarışmasında Niğde'yi temsil eden öğrencilere ödül

Robot yarışmasında Niğde'yi temsil eden öğrencilere ödül

Robot yarışmasında Niğde'yi temsil eden öğrencilere ödül

Robot yarışmasında Niğde'yi temsil eden öğrencilere ödül

Adnan ÇELEBİ/NİĞDE,(DHA)-NİĞDE İl Milli Eğitim Müdürü Elif Özbek ve Şube Müdürü Sezai Demirhan, Antalya’da düzenlenen 18'inci Uluslararası MEB Robot Yarışması’nda kenti temsil eden öğrenci, öğretmen ve okul yöneticileriyle bir araya gelerek ödüllerini verdi.

Antalya’da düzenlenen 18'inci Uluslararası MEB Robot Yarışması’na Kanuni Sultan Süleyman Ortaokulu, Niğde Fen Lisesi, Bor Şehit Ramazan Konuş Fen Lisesi, Mimar Sinan Ticaret Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Faik Şahenk Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi ile Akşemseddin Bilim ve Sanat Merkezi katıldı. Yarışmada kenti temsil eden öğrenci, öğretmen ve okul yöneticiler, İl Milli Eğitim Müdürü Elif Özbek ve Şube Müdürü Sezai Demirhan ile bir araya geldi. Öğretmenlere belge ve hediyeleri takdim edildi.

İl Milli Eğitim Müdürü Elif Özbek, öğrencilerin bilim ve teknoloji alanında elde ettiği başarıların gurur verici olduğunu belirterek, bu tür organizasyonların gençlerin üretkenliklerini artırdığını ifade etti. (DHA)

FOTOĞRAFLI