Gazete Vatan Logo
FutbolMaç bitti taraftarlar sahaya daldı!

Maç bitti taraftarlar sahaya daldı!

Maç bitti taraftarlar sahaya daldı!

Samsun'da Beşiktaş ile Atiker Konyaspor arasında oynanan Süper Kupa maçının ikinci yarısında tribün olayları yaşanırken, maçın bitiş düdüğüyle birlikte taraftarlar sahaya daldı.

Karşılaşmanın son düdüğünden sonra da tansiyon yükseldi. Maçın bitişinin ardından Atiker Konyaspor taraftarları sahaya girdi. Bu sırada bir grup Beşiktaş taraftarının da tribünden aşağıya inmeye çalıştıkları görüldü.

Mücadelede görevli çevik kuvvet polisleri, siyah-beyazlı taraftarların sahaya inmesine izin vermezken, büyük bir tehlike önlenmiş oldu.

Maç bitti taraftarlar sahaya daldı

Maç bitti taraftarlar sahaya daldı