Adana'da 37 yıl önce köylüler dikti! Verilen emekler şimdi ormana dönüştü
Adana'da 37 yıl önce köylüler dikti! Verilen emekler şimdi ormana dönüştüAdana'nın Feke ilçesinde 37 yıl önce bölgede oluşan heyelan sonrası ağaç dikim seferberliğine katılan köylüler, yıllar sonra diktiği ağaçları ve oluşan sonbahar manzarasını görünce duygu dolu anlar yaşadı.
10.11.2025Adana