Adanaspor'da Ergin Göleli'den kriz çıkartacak sözler: İstediğiniz oyuncuyu verelim
ADANASPOR HABERLERİ... Adanaspor'da son dakika gelişmeleri yaşanıyor. Mali krizle boğuşan Ergin Göleli yönetimindeki Adanaspor'dan yeni bir hamle geldi. PFDK, aldığı kararla bahis soruşturması kapsamında 102 futbolcuya farklı sürelerde hak mahrumiyeti cezaları vermişti. Bu karar sonrası Adana’yı temsil eden Adana 01 FK için Ergin Göleli harekete geçti.

PFDK, aldığı kararla bahis soruşturması kapsamında 102 futbolcuya farklı sürelerde hak mahrumiyeti cezaları verdi. Futbol Disiplin Talimatının 57/2. maddesi uyarınca verilen cezalar 45 günle 12 ay arasında değişiyor. 2 ve 3.liglerdeki oyuncularla ilgili de önümüzdeki hafta içerisinde ceza alan isimler açıklanacak.

Türkiye Futbol Federasyonu yönetim kurulu aynı zamanda liglerin yol haritasını belirlemek için de kulüpler birliği ile de görüşmelerini sürdürüyor. Özellikle 2 ve 3.liglerde verilecek cezalardan sonra nasıl kararlar alınacağı tartışılıyor. Bu anlamda Adana’yı temsil eden Adana 01 FK’da 8 oyuncu disiplin kuruluna sevk edilmişti.

Başkan Menderes Kutlu, katıldığı canlı yayında gelişmelerle ilgili değerlendirmelerde bulundu. Başkan Kulu, “Diyelim ki, transfer serbestliği geldi. Bizim gibi mütevazı kulüpler nasıl transfer yapacak? Kesinlikle adaletsizlik olur. Bakıldığında bazı kulüpler sırtını devlete, bazıları ise güçlü holdinglere dayamışlar. Bizim gibi bütçesi sınırlı olan kulüpler sezon ortasında transfer bütçesi yapamaz.” Dedi.

Bu noktada bütçeyi yapmayacaklarının altını çizen Başkan Kutlu, “Örneğin, Yiğit Demir bizim önemli oyuncumuz. Sezon öncesinde Sivas ve diğer kulüpler talip oldular. 10 Milyon TL., verdiler vermedim. Profesyonel olmadan yani amatör oynarken 3-5 kupon yapmış. Bundan dolayı yargılıyorlar. Bizim ve oyuncumuzun hakkını kim savunacak? Bunun çözümünü bana söyleyin.”şeklinde konuştu.

5ocakgazetesi.com'da yer alan habere göre; zamanlamanın yanlışlığına dikkat çeken Başkan Menderes Kutlu, “Biz TFF yönetimini destekledik ve desteklemeye devam edeceğiz. Ancak bu konuda zamanlamanın yanlış olduğu söylüyoruz. Keşke sezon ortası veya sezon sonu karar alınsaydı. Şimdi biz nereden oyuncu alacağız? Transfere U 19 düzeyinde izin verilmezse karar yanlış olur. Biz de 8 oyuncu var bu kapsamda. Ceza alırlarsa ne yapacağız.” Diye ifade kullandı.

Son olarak Adanaspor Başkanı Ergin Göleli’nin kendisini aradığını dile getiren Başkan Kutlu, kendisini severim. Beni arayıp zaten 3. Lige düştüğünü belirtip hangi oyuncuyu istiyorsanız vereyim dedi. Bakıldığında tek bir sitenin verilere bakılıp cezalar veriliyor. Diğer sitelere bakılıp verilere bakılsa Türk futbolu yerle bir olur. Bazı oyuncular iddia oynamanın ceza getireceğini bilmiyor. Açıkçası bende bilmiyordum.” Diye özlerini tamamladı.



