
IŞİD'in Kobani'den çekilmesinin ardından katliamın izleri günyüzüne çıktı. IŞİD'in silahsız sivilleri, kadınları ve çocukları acımasızca öldürdüğü görüntüler savaşın dehşetini açıkça ortaya çıkardı.
YPG güçlerinin, Kobani'yi tamamen arındırmasının ardından şehirde IŞİD'in yarattığı katliamın görüntüleri ortaya çıkmaya başladı.
Haber sitesi Rudaw'ın Twitter hesabından yayınlanan fotoğraflar, IŞİD militanlarının gündelik hayatlarında olan insanları, kadınları ve çocukları nasıl öldürdüğünü gözler önüne serdi.
|
|
|
|
|
|










