Eskişehir Büyükşehir Başkan Adayı Yılmaz Büyükerşen açıklamasında Eskişehir'de arkadaşlarımız oy sandığını kaçırmaya çalışan birini yakalayıp sandıkla birlikte bir odaya kilitleyip polisi çağırdı dedi.